tweety

tweety

Monday 1 August 2011

Ramadhan Datang Lg

Assalamualaikum...

Bertemu lg kita dgn ramadhan tahun ni..syukur alhamdulillah..adakah ini ramadhan terakhir utk aku atau utk korang juga...sapa tahu kan???hanya Yg Maha Esa jer tahu..Jadikan ramadhan kali ni bulan yg paling mulia utk mendapat rahmat yg melimpah ruah drNya..jgn puasa utk menahan lapar & dahaga shj tetapi byk lg perkara2 yg dilarang semasa bln mulia ini antaranya mengawal nafsu dr segala benda...huhu..terutama golongan mcm aku ni kawal nafsu utk shopping samada makanan atau pakaian..

Ramadhan kali ni dlm bulan kemerdekaan & disarankan utk kibarkan Jalur Gemilang..dh tentu kita gembira menyambutnya nanti..utk kali ni aku tak sambut ramadhan bersama keluarga tp Insyaallah pertengahan puasa baru aku blk kg..bkn tak nak blk awal ni nanti sama jg aku kena sahur atas bas..tp bila blk lewat skit dpt jg 2 mlm berbuka ngan family..tak pernah lg aku buat mcm ni cuma tahun ni ja nk cuba buat perubahan skit..tu pun dh terasa jauhnya aku bila tak berpuasa bersama family aku...

Moga harapan kita semua menjadi kenyataan utk mendapat barakah dr bulan Ramadhan kali ni...semoga sentiasa jg dirahmati OlehNya..Amin..

No comments: