tweety

tweety

Friday 5 October 2012

GEDIK SANTAI

Assalamualaikum..

jeng...jeng...jeng...
inila brg yg diimpikan...GEDIKS SANTAI....huk..huk..huk




wah dah lama rasanya xmencoret kat blog ni...mcm dh mati je blog ni..last update ramadhan aritu..cerita masa ari raya xde plak...tu la nak update pun ikut kerajinan dan mood yg ada..

ok xpe tajuk entri pun mcm menarik jer GEDIK SANTAI..dulu kat tv ada jg 1 rancangan tajuk ni..tp aku xdela gediks mcm tu sgt just nk share je skit news...

utk pengetahuan u oulls aku br beli galaxy tab yg umurnya blum cukup 2 hari..dh lama aku tak reward utk diri sendiri so kali ni dgn kaedah pejam mata aku keluarkan hampir 2k utk beli tab yg aku inginkan..mmg bestla ada tab sendiri..sgt teruja..xsangka aku jg mampu miliki brg yg pd aku adalah sgt mahal dan ssh utk membeli klu keinginan yg ada dan kehendak yg melebihi segalanya...gembira utk diri sendiri...siap ada jg yg cemburu kat aku ...sapa lg klu bukan org y aku syg...ermmmm..xyah je bgtau namanya n tak perlu tau pun..

utk korang yg baca entri aku ni myb perkara ni sgt biasa tp pd aku ni la antara brg yg paling mahal yg pernah aku miliki dgn hasil titik peluh dan duit sendiri...syukur dgn rezki yg aku dpt...tq ALLAH

No comments: